Логин (фамилия): Пароль (штрих-код):

Сводный каталог НТЛ по Ярославской области - результаты поиска

Базы данных: 
Электронный каталог МУБиНТ, г. ЯрославльЭлектронный каталог МУБиНТ, г. РыбинскЦентр иностранной литературыСводный каталог НТЛ по Ярославской области"Руконт"-Национальный цифровой ресурсЭлектронный каталог выпускных квалификационных работ

Виды поиска: 
Стандартный Расширенный По словарю

Поиск в найденном
 Найдено в других БД:Центр иностранной литературы (5)
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Nunan, David$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
 1..4 
1.


    Nunan, David.
    Designing Tasks for the Communicative Classroom [Text] : методические рекомендации / D. Nunan. - Cambridge : Cambridge University Press, 1995. - 211 p. - (Cambridge Language Teaching Library). - ISBN 0-521-37915-6 : 750 р.
Аннотация: This book is a balanced introduction to the theoretical and practical aspects of communicative task design. It is aimed at all second and foreign language teachers and trainee teachers who want to develop their own tasks, or adopt/adapt those of others. The main aim is to integrate recent research and practice in language teaching into a framework for analysing learning tasks.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.


    Nunan, David.
    Language Teaching Methodology [Text] : a textbook for teachers / D. Nunan ; ed. C. N. Candlin. - [S. l.] : Phoenix ELT, 1995. - 264 p. - (Teacher Education & Development). - ISBN 0-13-521469-6 : Б. ц.
Аннотация: This is a comprehensive course book in methodology for pre-service and in-service language teachers and teacher trainers in language education. It introduces the reader to all key areas of language teaching methodology: listening, speaking, reading, writing, grammar, pronunciation, vocabulary and learning strategies. Classroom management and interaction, materials development and alternative methods in language teaching are also treated.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80

Доп.точки доступа:
Candlin, Christopher N. \ed.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.


    Nunan, David.
    Syllabus Design [Text] : a scheme for teacher education / D. Nunan. - [S. l.] : Oxford UIniversity Press, 1994. - 169 p. - (Language Teaching). - ISBN 0-19-437139-5 : Б. ц.
Аннотация: What are the principles involved in selecting, grading, and integrating the various components of a language syllabus, and how can teachers go about analysing the syllabuses in use in their own classrooms? Syllabus Design offers teachers the means to develop an ability to evaluate, modify, and adapt the syllabuses with which they work.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80
Свободных экз. нет
Найти похожие

4.


    Nunan, David.
    Task-Based Language Teaching [Text] : a comprehensively revised edition of Designing Tasks for the Communicative Classroom / D. Nunan. - [S. l.] : Cambridge University Press, 2004. - 222 p. - (Cambridge Language Teaching Library). - ISBN 0-521-54947-7 : Б. ц.
Аннотация: This is a comprehensive and accessible introduction to Task-Based Language Teaching for both practising teachers and teachers in preparation, The ground-breaking Designing Tasks for the Communicative Classroom has been completely updated and revised lo bring together current theory, research and practice. The text is richly illustrated with classroom transcripts and extracts from a wide range of pedagogical material.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1..4