Логин (фамилия): Пароль (штрих-код):

Сводный каталог НТЛ по Ярославской области - результаты поиска

Базы данных: 
Электронный каталог МУБиНТ, г. ЯрославльЭлектронный каталог МУБиНТ, г. РыбинскЦентр иностранной литературыСводный каталог НТЛ по Ярославской области"Руконт"-Национальный цифровой ресурсЭлектронный каталог выпускных квалификационных работ

Виды поиска: 
Стандартный Расширенный По словарю

Поиск в найденном
 Найдено в других БД:Центр иностранной литературы (11)
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=UR, PENNY$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
 1..10  11..11 
1.


    Ur, Penny.
    Five-Minute Activities [Text] : методические рекомендации / P. Ur, A. Wright ; ред. M. Swan. - [S. l.] : Cambridge, 1995. - 105 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - ISBN 0521397812 : 750 р.

Держатели документа:
МУБиНТ

Доп.точки доступа:
Wright, Andrew; Swan, Michael \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.


    Ur, Penny.
    Grammar Practice Activities [Text] : методические рекомендации / P. Ur ; ред. M. Swan. - [S. l.] : Cambridge, 1994. - 288 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - Библиогр.: с. 283-284. - ISBN 0521338476 : 750 р.

Держатели документа:
МУБиНТ

Доп.точки доступа:
Swan, Michael \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.


    Ur, Penny.
    Teaching Listening Comprehension [Text] : методические рекомендации / P. Ur ; ред. M. Swan. - [S. l.] : Cambridge, 1997. - 173 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - Библиогр.: с. 169-172. - ISBN 0521287812 : 750 р.

Держатели документа:
МУБиНТ

Доп.точки доступа:
Swan, Michael \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

4.


    Ur, Penny.
    Discussions that Work [Text] : методические рекомендации / P. Ur ; ред. M. Swan. - [S. l.] : Cambridge, 1997. - 122 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - Библиогр.: с. 119-121. - ISBN 0521281695 : 750 р.

Держатели документа:
МУБиНТ

Доп.точки доступа:
Swan, Michael \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.


    Ur, Penny.
    Five-Minute Activities [Text] : методические рекомендации / P. Ur, A. Wright. - [S. l.] : Cambridge University Press, 2007. - 105 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - ISBN 0-521-39781-0 : 750 р.

Держатели документа:
МУБиНТ

Доп.точки доступа:
Wright, Andrew
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.


    Ur, Penny.
    A Course in Language Teaching [Text] : методические рекомендации / P. Ur ; ed.: M. Williams, A. Wright. - Cambridge : Cambridge University Press, 2002. - 142 p. - (Cambridge Teacher Training and Development). - ISBN 0-521-65624-9 : 750 р.
Аннотация: A Course in Iаnguage Teaching provides a complete introduction to teaching languages. The course consists of modules on key topics such as Practice Activities, Testing. Teaching Reading, Lesson Planning, Teaching Large Heterogeneous Classes - and many others.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80

Доп.точки доступа:
Williams, Marion \ed.\; Wright, Andrew \ed.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.


    Woodward, Tessa.
    Planning lesson and courses [Text] : designing sequences of work for the language classroom / T. Woodward ; ed. P. Ur. - [S. l.] : Cambridge University Press, 2001. - 249 p. - ISBN 0-521-63354-0 : Б. ц.
Аннотация: Planning lesson and courses provides a step-by-step approach to lesson planning. Although easily accessible, the ideas presented are rooted in established educational theory. It contains both thought-provoking analysis on the roles of the theacher and clear explanations of key principles.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80

Доп.точки доступа:
Ur, Penny \ed.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.


    Sanderson, Paul.
    Using newspapers in the classroom [Text] : методические указания / P. Sanderson ; ред. P. Ur. - [S. l.] : Cambridge University Press, 1999. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - Б. ц.
Аннотация: Using Newspapers in the Classroom is a collection of over 130 practical and creative newspaper-based activities to use with young adult and adult learners from pre-intermediate to advanced levels.??

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80

Доп.точки доступа:
Ur, Penny \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.


    Taylor, Eric K..
    Using Folktales [Text] / E. K. Taylor ; ed. P. Ur. - [S. l. : s. n.], 2000. - 302 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - ISBN 0-521-63749-x : Б. ц.
Аннотация: Using Folktales shows how to take advantage of the unique characteristics of folktales to promote language learning.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80

Доп.точки доступа:
Ur, Penny \ed.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.


    Ur, Penny.
    Discussions that Work [Text] : task-centred fluency practice / P. Ur. - [S. l.] : Cambridge University Press, 1995. - 122 p. - (Cambridge Handbooks For Language Teachers). - ISBN 0-521-28169-5 : Б. ц.
Аннотация: How can you make a discussion really work? What sort of activities produce genuine and enthusiastic exchanges of . ideas? How can you prepare such exercises quickly and easily? These are some of the questions that Discussions that Work sets out to answer. The first part provides some general guidelines on the organisation of successful task-centred activities. The second part consists of some fifty practical examples which have been tried and found effective in the classroom. They range from fairly simple to complex and sophisticated, and can thus be used with a wide range of learners, from elementary to the most advanced, in both secondary and adult education.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80
Свободных экз. нет
Найти похожие

11.


    Ur, Penny.
    A Course in Language Teaching [Text] : Practice and Theory / P. Ur. - [S. l.] : Cambridge University Press, 2002. - 375 p. - (Cambridge Teacher Training and Development). - ISBN 0-521-44994-4 : Б. ц.
Аннотация: This comprehensive training course provides a complete introduction t|o teaching languages, for use in both pre-service or in-service settings. It can be used by groups of teachers working with a trainer, or as a self-study resource. The course consists of modules on key topics such as Practice Activities, Testing, Teaching Reading, Lesson Planning, Teaching Large Heterogeneous Classes - and many others. Each module presents both practical and theoretical aspects of the topic, with tasks. Modules can be used in sequence or selectively. Suggestions for classroom observation and practice, action research projects and further reading are included. Notes for the trainer, with stimulating insights from the author's personal experience, complete the course.

Держатели документа:
МУБиНТ : 150003, г. Ярославль, ул. Советская, 80
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1..10  11..11